هر ساله فرش قرمز مراسم گلدن گلوب، صحنه‌ی نمایشی خیره کننده از جذابیت‌های دنیای مد و پوشاک است. امسال هم به نظر نمی‌رسد استثنائی وجود داشته باشد. به علاوه امسال بازیگران زن رنگ‌های تیره را کنار گذاشته و درخشش رنگارنگ به فرش قرمز بخشیده‌اند.

چیزهای بسیاری در مورد فرش قرمز مراسمی باشکوه همچون گلدن گلوب قابل بیان است و بی‌شک از دید عده‌ای لباس ستارگان هالیوودی موضوع جالب توجهی است که می‌توان در مورد آن صحبت کرد. الگو و فرم لباس تأثیری قابل توجه دارد و به همین خاطر هر ساله شاهد نظرات گوناگون و در نهایت معرفی عده‌ای به عنوان خوش لباس‌ترین‌های فرش قرمز هستیم. حتی جایزه‌ای برای این منظور در نظر گرفته شده و بهترین لباس در میان برندگان سرانجام این جایزه را با خود به خانه خواهد برد.

مقاله مرتبط: بهترین لباس‌ های فرش قرمز مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۸

از سوی دیگر بسیاری از علاقمندان دنیای مد و پوشاک توجهی خاص به اینگونه فرش قرمزها دارند؛ چرا که به صورت تلویحی از سمت و سوی دنیای مد پرده برمی‌دارند. در این میان بانوان هالیوودی همواره نقش پیش‌رو و رهبر را ایفا کرده‌اند، در نهایت انتخاب بازیگران زن تنوع بیشتری نسبت به همتایان مردشان دارد. به علاوه جواهرات، مدل مو و آرایش چهره دیگر گزینه‌هایی است که جذابیت ستاره‌های هالیوودی را دوچندان می‌کند.

مقاله مرتبط: بهترین آرایش هنرمندان روی فرش قرمز گلدن گلوب ۲۰۱۸

در نهایت فرش قرمز اکنون پهن شده است و موعد نمایش زیباترین و البته زشت‌ترین لباس‌ها از راه رسیده است. بسیاری از شرکت کنندگان در این مراسم از مدت‌ها پیش به دنبال انتخاب زیباترین مدل‌های لباس و طراحان شناخته شده صنعت مد بوده‌اند، به هر حال کمتر بانویی است که دوست نداشته باشد روی فرش قرمز چنین رویداد مهمی زیبا و خوش لباس ظاهر شود.

مقاله مرتبط: مدل جواهرات ستارگان هالیوودی در گلدن گلوب ۲۰۱۸

باید کمی دیگر منتظر بمانیم تا نتایج مشخص شود و در کنار اعلام برندگان این رویداد مهم، از منتخب زیباترین و جذاب‌ترین لباس‌ها نیز آگاه شویم.